Carolina Gynning

Åh stackars stackars Carolina kräktes 12 timmar i sträck... Ler me tell you; jag kräktes i 38 förbannade VECKOR i sträck!!! Att vara gravid var varken vackert eller mysigt.

Kom igen när du bräckt det, tjejen!

Dock kan jag förstå att det är jobbigt att må så illa när folk förväntar sig att man ska vara kändisgravidsnygg och har kameror i nyllet 24-7... I mitt fall fick jag förfalla i lugn och ro.

Men som sagt - 38 veckor... Från vecka 2 till samma dag som Alice föddes. Kaskadkräktes på stan, på maxi... Johan körde drive-inen på donken med frugan i passagerarsätet med huvudet mellan knäna, kräkandes... Läckert. Jag kräktes inför Skånes landshövding, makens chef... You name it! Nej, kom igen när du bräcker det!!!!


Kommentarer
Postat av: michelle

i know the feeling...=)

2011-12-08 @ 14:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0