Brödbakning

Vad gör man när man bakar bröd och alla former av mjöl tar slut? Man fyller på med havregryn! Nu återstår bara att se huruvida mina "rosenbröd" blir... Det såg snarast ut som dåliga scones när jag pressade in dem i ugnen.

Alice var på dagis idag. Gick tydligen rätt bra. Mamma Nilla mår inte ett dugg bättre.

Tittat på ny bil idag. Någon som vill ge mig en?? Har liiite svårt att hosta upp pengarna till en där hela familjen (inkl hund) ryms. Planen blev istället att köpa en bättre begagnad inom ett par veckor för att sedan byta upp oss till en helt ny om ett år ungefär när vi förhoppningsvis återhämtat vår ekonomi lite efter föräldraledigheten :)

Köpte en julklapp idag! Kan inte skriva här vad - det är ju en hemlis till jul. Louise vet... hon skrattade gott när jag bar omkring på den under armen på jobbet halva eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: Brita

Iår är du före mig vad gäller julklappar. Jag får slå dig genom att köpa fler.



eller leva på den "vilda" sidan och göra som resten av sverige tydligen gör, vänta till sista veckan!

2011-09-01 @ 21:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0