Bilder

Tömde precis telefonen på bilder, så jag tänkte lägga in lite... Har ju inte råd att mms:a in varenda bild i arkivet.


Johans tårta... Den ökända kaostårtan som inte alls blev som tänkt förutom chokladhjärtat som jag gjorde... Det blev fint, men syns ju knappt på bilden...


All homemade marängswiss - Med ett rosa maränghjärta till Johan i mitten.



Alices senaste "Vill ha"... En superpraktisk gunghäst på Barnens hus, med babysits så hon satt stadigt men ändå kunde rida i galopp!! Oj, vad hon gungade!!


Moster Moa provar Alices solbrillor... Muy bueno :P


Isabelle och Madelene på förfest igår... Hemma hos Erika. Otroligt fin lägenhet!!


En suddig Erika... (och Madde igen...) också förfesten innan klassåterträffen.


Sonny. Förfest igen... Ja, och förutom mig var vi inte fler...
Vi var FEM... Pinsamt dålig uppslutning. Men inte oväntat.


Alice på promenad i badhusparken... Vinterstaden hade smält bort, så vi kunde inte leka i isborgarna eller åka iskana, men vi gick till lekparken och gungade och lekte istället.


Gungade i egen gunga också... Utöver den hängstolen hon gungade i med Ingrid (mmsade bild förut)


Sen åkte vi på barnkalas hos Charlie! Här är lilla Alice med Challes mamma Sophie i deras jättefina hem!


Det underbara kalasfikat! Gräddtårta, smörgstårta, småkakor, cupcakes, moccarutor, tre sorters cakesticks... Jag ska absolut ta receptet på "tårtpinnarna" för de var ju jättefestliga och Alice älskade dem med oreos!
Känner ju att man ligger duktigt i lä gällande fikaframsällning här :P All creds till Sophie som fixade det så fint och bra på Charlies stora dag!!!


Alice äter tårtpinne.


Sen åkte vi hem till mormor och åt "mormorkött"... Och kletade mat i håret.

Det var allt... Nu ska jag susa till maxi och köpa lite fika tills imorrn när vi ska till badhuset!

Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0