Tack Lotta med familj!!

Ett öppet och hjärtligt tack till Lotta och the Svenssons som passade lille Bosse idag när jag och Alice var på cirkus och Johan i Landskrona...

Och när ämnet är uppe: tack för att ni tog hand om min dotter i julas när jag låg på sjukhus och såg till att hon fick en fin jul med tomte ändå! Kan aldrig tacka er nog för att ni hjälpte Johan och tog er an min lilla prinsessa trots egen julstress.

Ni är den typen av människor som gör världen lite behagligare att leva i :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Skriv här om du törs...

2013-05-12 @ 13:12:16
Postat av: Lotta

Jag blir rent rörd... Vi hjälper så gärna till, du har ju värdens goaste barn. Det e så mysigt att låna dom! Alice har aldrig varit några bekymmer att låna, dessutom har hon ju "eget rum" hos Patrik o Lotta...:-)
Det gick hur bra som helst med Bosse igår, jag blev jätteglad. Så bara säj till, jag lånar de jättegärna igen. Tveka inte, hör bara av dej...:)
Ville bara säga att vi sakna dej jätte mycket i julas. Tänkte på dej, o va bekymrade över både dej o Bosse. Om jag va dålig på att säga det. Självklart ställer vi upp!!!
Kram Lotta

2013-05-12 @ 13:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0