Johan 30 bast!

Lovade ju bilder från kalas och dop. Har faktiskt inte många bilder då jag själv deltog i dopet och på johans fest var jag kameralös... Så bilderna är tagna av min syster och Brita.
 
Hinner nog bara bjuda på en tillställning ikväll då Alex är lite dålig på att samarbeta, så vi kör i kronologisk ordning och börjar med johans fest.
 
Repotaget som var i tidningen kan ni läsa HÄR :) Älskade, förlåt!!
 
Johan anländer till sitt överraskningskalas...
 
...och upptäcker att jag fått dit några av hans gamla vänner - lycka!
 
 
Världens raraste tjej som tog ledigt för att hjälpa till med förberedelserna! Guld värt!
Kan nu föra in "meatslicerdriver" i sitt CV ;)
 
Alice kalasade på god mat
 
Ja må han leva
 
Tårtan, vars marängbottnar säkerligen tog ÅR att laga, så tack för hjälpen, Jossan!!
 
Blåser ut ljusen på den andra tårtan (ja, ännu fler jättemaränger, sjukt imponerad!)
 
Johan fick bra hjälp att öppna presenter
 
...och visade sin bror stor tacksamhet.
 
Men var rätt nöjd ändå, han har massa flytande "godis" nu.... och presentkorten på Solhaga kom väl till pass nu när han ska ha stans finaste trädgård snart ;)
 
Sen åkte Moa hem... och Brita kom först dagen efter... så jag har inte fler bilder att bjuda på. Väntar med spänning på att få se de Lotta och Jossan tog, det brukar bli så bra bilder!!
 
Nu ska jag fredagsmysa lite.
Dopbilder kommer nästa gång jag sitter vid datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0