Förortsungar

Med risk för att detta kommer låta fel... Men jag hoppas att Ni som kastade sten på brandkåren... Ja, jag tänker inte skriva ut vad jag hoppas... Men Fy för er, ni äcklar mig.

Detta upplopp kan så lätt avvärjas. Det enda som skulle behövas är engagerade och ansvarstagande föräldrar. Jag vet inte hur andra resonerar men inte en chans på jorden att jag skulle låta mina barn bete sig sådär, då hade jag misslyckats som mor... Det är ju mest MINDERÅRIGA!! Ta in era ungar och uppfostra dem lite vetja. Klarar ni inte det själv finns ett socialt skyddsnät i Sverige där man kan be om hjälp; soc, bup och så vidare...

Tycker synd om barnen vars dagis bränts ner. Om alla små som ligger rädda om natten när det är oroligt utanför deras sovrumsfönster.

Jag blir så förbannat trött på detta.

Och killen som diskuterade med Beatrice Ask i morgonsoffan på tv igår... Var han på riktigt? Goddag yxskaft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0