En hand över när jag ammar

Tänkte svara på en 20-frågor-lista som jag blivit utmanad att göra. Tanken är att man ska utmana två andra som bloggar. Utmanar min man och min syster.

1. Vad kallas du av flest människor: Nilla
2. Civilstånd: Gift
3. Antal barn: två
4a. Om barn, deras namn och ålder: Alice snart tre år och Alexander 4,5 månad.
4b. Om inte barn, vill du ha?: -
5. Favoritårstid: våren, efter kylan försvunnit och innan fästingarna kommer igång. När allt blommar!
6. Favoritmat: Blodig flankstek, Johans vinsås och bakad potatis! Mm
7. Favoritfisk: Gös
8. Favoritträd: Bok
9. Favoritglass: är inget jättefan av glass faktiskt... Men sandwich el snickersglass kan slinka ner utan att göra ont.
10. Hur gammal är du?: fyllt år 28 gånger men jag är 25.
11. Hur gammal känner du dig?: omkring 70
12. Favorithögtid: jul! Jag älskar att pynta, baka och köpa presenter. Och äta julmat!!
13. Hur vill du tillbringa din pension?: I en solstol utanför det lilla vita huset vid havet i baskemölla el Kivik som jag tänker köpa... Med en kall cola och en bra bok.
14. Vad var det senaste du sa?: Gå väck! (Hundjävel...)
15. Vikt: på vad? Hunden väger typ 35-40 kilo...
16. Bada eller duscha?: Bada. I pool.
17. När var du senast på sjukhuset och varför?: mitten av april, lämnade bröstmjölk till neo. Sist jag var inlagd var i januari när vi födde barn.
18. Vad händer i helgen?: det är morsdag. Jag tänker skrida omkring här hemma som en drottning och köra med familjen.
19. Är du rädd för döden?: ja... Livrädd!
20. Äger du några "mormorstrosor"?: några? Jag har nästan bara såna!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0