Tack Alice

Idag har lillan varit en pärla! Inte en smula trots på hela dagen, vilket var ett tag sedan sist. Vi åt långfrukost ihop med kokta ägg, juice och mackor och sen åkte vi till stan en runda och köpte en hatt att hålla i (eftersom jag alltid skriker "håll i hatten!" när jag startar bilen och Alice alltid svarat "men jag har ju ingen hatt! Vi måste köpa en hatt!")... Hatten satt förvisso mest på hunden medan vi körde hem sedan, men tanken var ju god. Och tjejen var nöjd. Väl hemma igen efter lunch var vädret så fint att vi drog på lite mer kläder och lekte ute hela eftermiddagen... jag hann kratta hela lilla gräsmattan (den på framsidan mot parkeringen) och köra iväg 7 skottkärror med gammalt gräs, löv och grenar. Blev jättefint. Nu är det bara den stora kvar, men det känns ju "lönt" när eon ska köra på den och gräva upp en stor del vilken dag som helst... Men oavsett har det varit en bra dag idag! Alexander har sovit i stort sett hela tiden, han gillar att sova ute.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad skönt att Alice varit snäll och otrotsig! Man behöver lite dagar utan konflikter ibland.

2013-03-27 @ 08:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0