Schh...

Jag gillar den reklamen skarpt... Den där de inte kan läsa mer saga för "schh, lampan sover". Varför tänkte jag inte på det? Och vad tänkte vi på när vi lät vår dotter lära sig "god natt Alfons Åberg" utantill? Läggdags nu är en sport. Hur många sagor kan hon tigga till sig? Och hur många gånger kan hon få sin far att springa och hämta saker (vatten, potta, tandborste och nalle...). Vi är så ägda. Det är skitsnack att de vuxna bestämmer... Jag tror vi alla vet vem som är chefen i det här huset. "nej, Alice... Mamma gör påskskinkan själv... Det blir så söligt annars" "nej, mamma jag vill måla schinkan". Jag låter en bild visa vem som vann den gången... Igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0