Håll tummarna!

Imorgon är det dags för vägning igen hos farbror doktorn... Jag hoppas på 3300 gram minst nu annars ger jag upp och låter Johan ta över amningen för jag gör inte mycket annat än matar vår lille gosse! Och han äter med god aptit... Men lägger inte på sig ett gram! Marcus-genen kallar vi det här hemma. Det har även benämnts som mormor Bettan-arvet, något Alexanders mor gärna hade ärvt också ;) men iaf; väger Alexander över 3350 i morgon så köper jag ny lampa till vardagsrummet (på eko)! Inget ont om den fasttejpade bygglampan som sitter där nu, meeen... Väger ungen över 3400 (föga troligt) så kidnappar jag blivande fru Fäldt och sen kör jag till nya Ikea i Älmhult och köper lampan!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Håller mina tummar, hoppas han gått upp i vikt nu. Han skulle haft lite av mina gener ;)

2013-03-03 @ 22:20:00
Postat av: Alexandra

Här hålls alla tummar. Ifall han väger över 3400 slipper du kidnappa mig, då åker jag med helt frivilligt! Kan även åka med till Eko, ifall det alternativet blir aktuellt!

Det blir svårt att jobba med hållna tummar, men det är det värt!

2013-03-04 @ 07:47:23
Postat av: mynona

Att statsanställda gör saker med tummarna som de inte borde göra är nog en stor anledning att de ligger efter med jobbet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0