Sleepless in Skåne

Ännu en natt närmar sig morgon. Alexander är dunderförkyld så jag och nässugen får jobba natt inatt.

Bestämde mig för att kliva upp och koka lite välle nyss, trött på att amma natten igenom, men råkade hälla ut en ordentlig skvätt kokande vatten över vänsterhanden... Spolade lite i kallvatten men borde nog gjort det mer för det känns som om pekfingret brinner nu efteråt. Aj aj aj.

Nu verkar lille boo kommit till ro igen för denna gången. Så nu ska jag med försöka blunda ett par timmar innan det är dags att kliva upp.

God natt. God morgon... Eller ja, vad ni vill. Det fanns en tid i mitt liv då jag brukade komma hem den här tiden.

Hur fasen orkade man jobba i det oljudet. Och med alla fyllskallar? Huu.

Fast iof. Då sov man ju bort dagarna också. Det är svårt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0