Jo jo...

Blommor minsann! Med bud till jobbet... Tant Bertas friare lägger ribban högt för alla andras karlslokar.

Jag har minsann aldrig fått blombud, nallebud, chokladogram eller något annat spontant döromantiskt när jag jobbat... Johan... ;)

Och sen gnäller du när jag säger att jag gärna sjunger duett med Måns Zelmerlöw...

Som om jag inte tycker om dig för det... Va fasen du fick ju fin-salami!!

Nä minsann, jag får nog ringa min jobbfru och diskutera fram en hållbar lösning.

Och btw... När vi ändå är igång; nu räcker det med magnolior i den här trädgården! Inga mer magnolior, tulpanträd/buskar, hybrider eller något! Jag har sett dina planer i din blogg!

Köp nåt användbart istället... Typ ett mobilt väggupp. Jag har ALLTID (iaf sedan Tant Berta berättade om en annan som äger ett sådant för ett par veckor sedan...) velat ha ett mobilt väggupp. Tänk vad roligt jag kunde ha med ett sådant. Mmmm. Det önskar jag mig i morsdagspresent nästa år nu när jag fått plättjärnet jag önskat mig tidigare år.

Dagens bild: självutnämnde byggmästare Mattisson spikar på Alices födelsedagspresent... Det blir bra, kommer nog bli jättefint när det är klart!


Kommentarer
Postat av: Byggmästaren

Nu är det inte att du sjunger med låns utan sucken som kommer när du tittar på mig EFTER Måns:) hehe

2013-06-26 @ 10:19:37
Postat av: Tant Berta

Tant Berta blev väääldigt glad för blommorna.

Nilla, du hade rätt. De hade visst visats upp buketten för alla på jobbet.

2013-06-27 @ 21:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0