Allt jag vill ha...

På torsdag ska Alexander vägas. Jag tycker han ser fylligare ut så jag tror att han gått upp :) han behövde väl bara lite fjälluft. Blir fika hela dagen på torsdag också... mammagruppen, Alexandra (om tandläkaren varit duktig nog) och säkert svärföräldrarna kommer och fikar i omgångar, något som jag trodde var helt lugnt tills jag upptäckte att Johan ätit upp alla bullar. Blir till att baka på tisdag kväll efter jag månadshandlat. Bullar, kärleksmums, småkakor och kanske en flottig smörgåstårta (det hör dagen till lite)... :P Lite orolig bara... Jag har ju tonfisk i min smörgåstårteröra och nu har jag fått höra att den nog innehåller sjöhäst. Attsingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0