När kommer ni?

Jag har inte lyckats baka mer än någon enstaka gång de senaste åren utan att någon (läs: Johans vänner eller far) oinbjudet, inte ovälkommet dock, dyker upp och provsmakar.

Igår kom två när jag bakade rulltårtan som vi skulle haft med oss idag...

Så nu startar jag ugnen för att laga en ny rulltårta. Hur många planerar att äta upp den? Och hur vet ni!? Har ni en hemlig kak-signal som tjuter när jag börjar?

Märkligt. För annars har vi sällan spontangäster :P

Dagens bild: dubbel frozen lemoncheesecake med jordgubbar


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hade det inte varit så otroligt långt till skåne hade jag kommit direkt 😜

2013-08-18 @ 18:17:59
Postat av: johan

ni får ju flytta närmare :) :)

2013-08-18 @ 19:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0