Whattaweeekeeend!

Johan fyllde ju 30 igår, ni kanske såg min make i tidningen... Förlåt johan. Iaf har jag smugit och smusslat lääänge nu och fick med lite hjälp av familj och vänner ihop en överraskningsfest till honom. Hann sedan inte mer än städa efter den innan det var dags att duka inför Alexanders dop. Sitter nu med brutal smärta i fogarna och magen i uppror av all stress. men nu är det klart! Nu ska jag sätta mig i soffan med en slev och ösa i mig resterna från dopet och sedan somna till hobbit-filmen med min son på magen. Tack alla gäster, både ni som kom på fest och ni som kom på dop... För fina gåvor, uppskattad närvaro och all värme! Fler bilder kommer nån annan dag... Ni får hålla till godo med en från varje tillställning sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0