Tjäna!

Precis lagt ner vårstädningen och sjunkit ner i soffan framför café bärs. Ni som inte fått svar från mig på ett tag; jag har uppdaterat min iPhone... Efter månaders tjat från Johan... Så nu fungerar apparna lite bättre. Dock försvann det mesta.

Har alltså fortsatt vårstädningen ute idag. Har snart finkammat hela gården så det inte finns något man kan göra illa sig på om man är en barfota knatte. Även överkonsumerat myrr. Jag hatar myror. Växthuset är sgs färdigt och blev jättefint! Tack älskling!! Plantorna börjar flytta in (bild). Hmm, det var nog allt! Ni läsare vars bloggar jag brukar följa får ta och kommentera nu med era bloggadresser så jag hittar dem igen för allt sånt är väck! Så ska jag läsa ikapp imorrnkväll!! *lovar kanske* ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fint :-)

2013-04-29 @ 14:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0