Lekland

Fick den briljanta idén att ensam baxa med mig båda barnen på lekland... Och ingen barnvagn kunde jag ta med heller. Gick ändå över förväntan, båda barnen skötte sig bra. Sen kom Amy och Hannah och lekte med oss en stund också ... Märktes då hur tuff vår lilla tjej är för där hannah tvekade kastade sig Alice rakt ut. var även och lämnade sista mjölken och pumpen på neo... Även det med två barn i släptåg. Alex charmade sköterskorna med flin och små glada rop medan Alice gick och sa "schh lillebror! Det är små små bebisar här så man måste smyga!". Väl hemma nu efter en lång dag så har Bettan däckat med ytterkläderna på. Låter henne sova en kvart nu medan jag slänger ihop middag. Hon förtjänar en powernap, så duktig som hon varit idag.


Kommentarer
Postat av: Amy

Ja hon är helt klart tuffare än min fegis

2013-04-18 @ 22:33:51
URL: http://hannahsmorsa.blogg.se
Postat av: Amy

Ja hon är helt klart tuffare än min fegis

2013-04-18 @ 22:34:16
URL: http://hannahsmorsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0