Den lille gosse

Som ingen vill låna ens 40 min? Alexandra (vår klippa!) har sagt att han kan få ligga och sova på jobbet i värsta fall... Men surt att det ska behövas. Han bits ju inte ens. Kan tillägga att jag fått ännu en tid på tisdag men då tänker jag inte ens efterlysa barnvakt för då är min stora huligan också ledig från dagis. Sen undrar jag ang den omtalade strejken, på tal om dagis... Vår kommuns hemsida är väl Sveriges sämsta, så det framgår inte om vi drabbas på vårt dagis... Hoppas inte!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oooo vad jag hade älskat att få rå om änglarna ett tag. Det hade ju räckt att ha en liten luchpromenad eftersom ditt tandläkarbesök inte är så långt. Nu känns avståndet oändligt långt. Kram!

2013-04-26 @ 10:27:36
Postat av: Mamma

Försök få resterande tider i sommar för då kan jag nog hjälpa dig <3

2013-04-26 @ 10:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0