Vuxna människor

Ibland blir jag så trött på folk. Då är det (ursäkta) jävligt skönt att bo långt från civilisation. Vi konstaterade även igår att hus offside är vår grej, när Alice klampade runt med mina klackskor från bröllopet på parketten så det dånade i hela huset samtidigt som hon sjöng rulla-på-sången. Johan skapade rökpelare som syntes till sjöbo när han eldade en lövhög och jag springer och kräks och spolar nätterna/förmiddagarna igenom. Hunden skäller på sina huvudspöken och katterna kissar fritt ute. Vi hade blivit vräkta från lägenhet :) snart jul, längtar så det nästan gör ont!! Julmat, gran... Sista julen med bara en unge? Eller har den redan passerat? Vi får väl se... Personligen tror jag lillebror kommer först den 13/1, och givetvis drar vi igång en betting även denna gången! Någon som vill gissa datum?? Som med Alice kostar varje bet 20kr, Max ett datum/person och en person/datum. Den 13/1 är alltså taget av mig! Och den 10/1 är taget av Brita. Vinnaren får alla satsade pengar.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ifall ingen annan paxat den 4 Januari gör jag det!

2012-11-05 @ 08:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0