Tre dagar kvar

Tre dagar kvar på jobbet innan "långledigt"... Blandade känslor. Har varit onormalt trött och okoncentrerad ett tag nu och haft svårt med vissa arbetsuppgifter då min kropp säger ifrån så det är nog bra att jag går hem innan jag skapar kaos :) men jag kommer sakna det lite... Att träffa folk, äta luncher på diverse ställen, att få lön ;) och såklart Alexandras besök med jätteviktiga samtal om saker man inte visste att man behövde veta. Men det ska bli skönt nu att slippa gå ut i kylan innan solen gått upp. Och att sova middag med Alice!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Och jag ser fram emot ett otrolig otroligt efterlängtat besök av mina två älsklingar från Skåne. Räknar dagarna nu :)

2012-10-28 @ 17:26:51
Postat av: Alexandra

Det är så tyst och lugnt här utan dig. Det är bara störiga människor som kommer o vill prata med mig nu! Men vi ses ju på lördag!

2012-10-31 @ 09:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0