Ikea...

Ikea har inte bara tagit bort kvinnor ur sina kataloger... De har lurat ett gravidfetto att baxa med sig en tvååring många mil helt i onödan!! Ja, för väl framme fanns varken hatthyllan eller krokarna eller byrån eller glasen jag tänkt köpa... Och FINE, ni håller på att flytta till ny lokal och tänker inte packa fram och beställa hem i onödan, men skriv då det tydligt på hemsidan att ert sortiment suger apröv så det är bättre man kör till exempelvis Malmö!! Grr. När jag för en gångs skull planerat, skrivit lista med artikelnummer och allt. Och när jag trodde dagen var totalt sämst så insåg jag att mitt barn behövde ny blöja, något jag helt glömt hemma... Så vi tillämpade vår potträning offentligt för första gången och med fem kisspauser (ni som jobbar/bor med mig vet att mamman kissade minst lika många gånger) var fröken torr när vi körde hem! Heja Alice!!! För att klanka ner lite mer på Ikea hade de inte räkmackor heller, det enda jag var sugen på. Och när jag, efter att ha blivit passerad av ett tiotal personer i kön när jag försökte tänka, slutligen köpte köttbullar så snålade de på lingonsylten. Så. Nu har jag gnällt av mig lite i-landsgnäll. Nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0