Finns det liv finns det hopp

Tuff kväll. Mycket sammandragningar och en del ny smärta i ryggslutet... Men inget som inte en varm dusch och lite choklad kunde bota :) så jag fortsätter vagga! Glucosbelastning nr tre 2012 nästa vecka... Underbart. Men jag har gjort det så många gånger nu de senaste tre åren att jag inte tänker klaga på smaken mer. Ni som oroar er; det är inte värre än att dricka billig saft, typ eldorado... Det är inte gott men inte heller så illa som många påstår. Sen blir det en liten höstresa trots allt. "bahja du å ja, mamma! Åka tåååg. Bahja du å ja!" som Alice säger, och det stämmer... Vi lämnar resten av löjliga familjen hemma och tar en minisemester bara jag och lillan. Tjejresa!! Wiiieee!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhhhh vad jag längtar, var rädd om dig och viiiiiila. Älskar dej hjärtat.

2012-10-18 @ 23:17:54
Postat av: Eldiz

Hoppas lillpluttan hinner bli av med blåsorna innan tjejresan så hon inte smittar ;)

2012-10-19 @ 01:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0