En sån där dag...

Inledde dagen med att halka och vrida den höft som redan är ur funktion av foglossning. Det har inneburit en dag med mycket smärta och svårigheter. Dagens hjälte är min kollega som peppat, erbjudit att köra mig till fikat på kontorsstolen och skjutsade mig till bilen när jag inte fixade att gå :) tack!! Väl hemma fick Johan ställa in kvällens planer för att pyssla om Alice istället. Personligen har jag halvlegat i soffan hela kvällen och tyckt synd om mig själv. Ja, det är som vi konstaterade på väg mellan jobb och min bil idag - man blir extra trött de dagar man har ont, det är verkligen skitjobbigt att gnälla en hel dag ;) Kickalot har varit pigg iaf, hela magen guppar nu när jag ligger här stilla och kickalot slår sina volter. Han ligger, precis som Alice gjorde, väldigt långt åt vänster så min navel pekar ut åt höger hela tiden. Mycket vackert.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Önskar att ni bodde närmre så att jag hade kunnat hjälpa er lite mer. KRAM!

2012-10-05 @ 00:18:06
Postat av: anna

Han??? Är det en gosse?

2012-10-05 @ 07:07:15
URL: http://anapanasiti.blogg.se
Postat av: Alexandra

Det är klart man ställer upp! Du gör ju allt för att peppa mig varje dag ju!

2012-10-05 @ 19:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0