Clownkräk

Dagens "jag hoppas du snubblar på dina jätteskor och bryter båda benen" vill jag sända till clownerna som var i kristianstads centrum idag och delade ut godis och sånt... Min lilla flicka sprang med sina korta ben för att få titta och kanske få en godisbit eller iaf titta på såpbubbelpistolen och jag såg att ni såg henne! Men ni valde att vända er om för hon ju väl "för liten" eller nåt. Förklara det för min tvååring, snälla... Varför alla de (iof aningen större) barnen fick godis eller kramar eller bubblor blåsta på sig men inte hon?! Hon sprang inte ifatt er en gång, inte två utan FEM gånger med sina små ben men ni vände direkt ryggen åt och gick. Fan för er! Det hade räckt med ett hej eller vad som helst bara inte totalt dissa ett barn som kämpat så för att ni skulle se henne!! Hade det inte varit för den person som gick i närheten utklädd till jättefågel som stannade och vinkade (tack!!) och gav henne några sekunders uppmärksamhet så barnet blev nöjt hade jag... Gjort onda saker. Och dagens ros till ambulanskillarna som lät oss titta in i ambulansen när vi passerade förbi den och Alice var intresserad, det var spännande! Ja, allt detta hann vi på vägen mellan parkeringen och Apoteket :) det gäller att vara effektiv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0