Värre framåt natten

Midnatt råder, tyst det ää... Nä. Min lillebror sitter och spelar dator med headset och galer. Men i övrigt sover alla. Snart jag med. Har inte lyckats somna än, ligger med sammandragningar och fogar som värker. Bada var kul, Alices skratt och glädjetjut och synen när hon "simmade själv" i stora bassängen med sina armpuffar kommer värma mitt hjärta lång tid nu, men det känns i kroppen. Jättetacksam att moster Moa och mormor var med och gjorde detta till en underbar dag för Alice trots att jag till och från mest satt och pustade. Tack tack tack!!! Imorgon fortsätter vår norrlandsresa mot högre toppar och den svenska fjällvärlden. Ska bli mysigt även om jag gruvar mig lite för att springa ute i nattkylan för att komma till toaletten trettioelva gånger varje natt då kickalot lägger sig mot blåsan. Några skidor blir det nog heller inte för min del, överlåter det till Alice. I år är jag en helt annan typ av "kryckåkare".


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var sååååå kul att få följa med o bada idag och Alice njöt verkligen. Sen lovar jag att du får gå på toaletten inne hur många gånger du vill när vi åker upp till fjällen. Man behöver inte springa ut :))

2012-11-11 @ 15:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0