SJukt

Åker tåg igen. Denna gången norra stambanan. Alice sover sött och har brett ut sig över hela den sängen jag tänkte vi skulle dela. Bara för morsan att klättra upp till den ovanför. Kan inte sova. Hostar och kräks om vartannat och toaletten i vår vagn är avstängd så man måste gå hutlöst långt för att pinka och det måste tajmas in medan tåget rullar eftersom de kopplar om vagnar i stort sett vid varje stopp, vore ju fan om Alice vaknar i Stockholm som planerat medan hennes mor är i Göteborg eller Umeå. jobbigt. Nu ska jag lägga mig ner igen. Önskar jag hade halstabletter mot gallsmaken i munnen, men har iaf världens finaste unge att titta på så det känns lite bättre! Psykiskt.


Kommentarer
Postat av: Mormor Bettan

Nu vet jag att ni kom hem välbehållna, känns skönt i din gamla mormors hjärta. Är glad att vi träffade och fick rå om er ett tag, hoppa det inte dröjer så länge till nästa gång vi ses. Ha det så gott och krama resten av familjen från mormor Bettan & Nisse

2012-11-17 @ 18:54:47
Postat av: Söber kuvert

You've got mail! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0