Några timmar

Fick några timmars barnvakt igår och roade oss med trevligt sällskap. Åt gott och bowlade. Och ja, som rätt mycket gravid får man ju leva med vissa kommentarer när man vaggar in i en bowlinghall; "jaså, du har eget klot med dig" och "du ska RULLA klotet, inte svälja det". Men skit samma. Jag tänker inte säga att det gick dåligt för mig, men jag hade nio som fick bättre resultat av mig... Och vi var tio som var med. Men testa själv att bowla utan att kunna röra benen Och med brutal smärta. Middagen sen var god utom efterrätten, men det var inget fel på efterrätten heller - bara jag som inte tycker om pannacotta. Sen trevligt att sitta och tragga en stund innan vi hämtade Alice, som fortfarande var vaken fast timmen var sen, och körde hem. Lagom jobbigt. Men det känns i kroppen idag, är stel och öm och kräks som en uppretad lama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0