En sån dag...

Jag tänker aldrig mer ta ut komposten!! Johan får göra det... Annars slänger jag möget i en plastpåse med STABIL BOTTEN och sen i tunnan för brännbart. Detta är resultatet av dagens försök, fast påsjäveln var ny. Jag kan ju inte ska behöva vrida all vätska ur gamla grönsaker för att kunna slänga dem utan problem?! Skitkommun som ger oss papperspåsar. Finns biobrytbara som liknar plast som håller betydligt bättre (det hade de när jag bodde i östersund) men det är väl för dyrt förstås.


Kommentarer
Postat av: anna

Jag köpte egna såna i "plast" för jag tyckte att det var bättre. Men då fick jag meddelande på soptunnan om att de inte fick användas.

2012-11-01 @ 22:37:16
URL: http://anapanasiti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0