Rädda Joppe!! Död eller levande...

Någon mer som sett det barnprogrammet och retat er på att den störiga ungen ständigt tappar bort sin uppstoppade vän?

I vår familj kallas Joppe kort och gott för "Nalle". Han har blårandiga hängselbyxor och har idag lyckats försvinna tre gånger. Jag vill inte påstå att mitt barn är lika drygt som joppes ägare... Men jag funderar på att köpa tio kopior på Ikea så jag slipper springa runt och ropa "naaaalle, var ääää duuuuu?!" på stan med en högst bekymrad och nallelös flicka på armen. För husfridens skull.

Tack alla ni som hittade och återlämnade nalle idag.


Kommentarer
Postat av: rebecka 20år - gravid&bonusbarn!

Är gravid i v8. Men magen syns redan såå mycket!

Dock känner jag mig inte så jätte glad när jag ser mig i speglen, hoppas jag gör det när jag börjar känna bebisen lite mer.. Känner mig bara "fet" skit trist!

Men när jag ser alla andra tjejer som är gravida så tycker jag dom är helt underbart vackra med deras mage!! :)



något bra tips för mig? :/

2012-05-30 @ 19:20:39
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0