Slutkörd

Någon sa att det bästa sättet att tömma känslor ur kroppen var att genomgå ett sjuhelvetes träningspass. Sagt och gjort kan jag meddela att det INTE är en bra idé när man blöder som ett såll plus att man MINSANN inte mår ett dugg bättre i huvudet bara för att benen och armarna också värker!!

Hunden är slut också. För Nilla har inget gymkort och tänker heller inte lägga pengar på dyligt då hon har gym och pt på jobbet igen nästa vecka och dessutom inte har tid för mer träning på fritiden för då är Nilla MAMMA... Iaf så är hunden trött för jag släpade med mig den stackaren på min avslutande cykeltur runt halva häraden, efter att själv har plågat mig med ved, krattning och annat hemma med en rasande fart.

Trädgården börjar dock bli grann. Och vår allt fetare hund behövde nog den turen, även om jag mer eller mindre fick släpa henne efter cykeln sista kilometern.


Alice hjälpte till att plantera magnolian till litens minne härom dagen... Hon passade även på att vattna hunden som lyckligt gapade för att fånga allt vatten som sköljde över henne.


Mitt i prick! Rakt i gapet!


Fast vattenslangen är lite svår... Det är lätt hänt att man vänder på munstycket och då blir det såhär otäckt! Alice skrek dock inte utan såg bara fruktansvärt förvånad och lite arg ut, sen fortsatte hon duscha hunden istället.


Sen började hon på ett litet pysselprojekt med sina nya "småbarnskritor" inne där det är torrt och varmt. Vår i all sin ära, men när man är drypande blöt efter ett vattenkrig med vovven så är det skönt att gå in och värma sig för än är det minsann ingen sommarvärme!


Kommentarer
Postat av: Brita

Det finns så otroligt mycket lycka i de där bilderna! Jag ÄLSKAR dem! =D Hur kan man vara ledsen med en sån där unge? Gillar dessutom det videoklippet du skickade med det porlande skrattet. =)



kram

2012-04-05 @ 00:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0