När man är på botten...

När man är så långt ner man kan komma... Då finns det bara en väg och det är upp! Jag är redo att prata nu. Jag är redo att komma igen! Jag mår verkligen inte bra, men att gräva ner sig gör ingenting bättre.

Jag tänker köpa vin. Inte för att jag är någon direkt vindrickare, men märket Vernissage har bag-in-bag-viner!! Finns alltså rött, vitt och rosé på HANDVÄSKA!! En liten pappväska med bärrem och en tapp-kran på ena sidan. UNDERBAR idé!

Det vill jag ha! Kanske till valborg, även om vi velar lite huruvida vi ändå ska ha hit massa folk då. Dock är det bara goda vänner, inga okända utan bara några härliga nära vänner, inte fler än att vi kan bjuda på lite godsaker och välja att gå in på kvällen när det blir för kallt för ungarna ute. Säga vad man vill, men bra värdar det är vi tammefan!

Annars kanske mammi och pappi kommer ner till påsk. Isåfall köper jag en väska till mamma också ;) Det kan hon behöva hon med efter allt detta.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi kommer på skärtorsdag, åker okristligt tidigt härifrån har vi tänkt så att vi är framme innan Alice somnat. Spännande det där med väskan ;)KRAM

2012-03-25 @ 15:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0