Ah typiskt!

Dagen efter jag snålat och köpt billiga blöjor så klickade jag upp testet från TestFakta (finns att se HÄR). Typiskt. Vi var grymt missnöjda med de som vi har som nattblöjor till Alice nu (de som faktiskt vann testet) då de inte sitter så skönt på henne som baby dry från Pampers gjorde (inte med i testet) samtidigt som de inte tar upp mer heller. Vi brukar ha pampers på nätterna, men Johan tyckte vi skulle prova annat sist så vi köpte Libero. Bad idea.

Denna gången ännu sämre? Vi skulle precis ta de vanliga pampersblöjorna när jag tyckte att "vi kan ju prova något helt annat..." och greppade billiga huggies-blöjorna. Näst sämst i test. Tack så mycket. Men de kanske fungerar. Vi får testa, annars åker jag och köper riktiga och slänger dessa! 

För bara det bästa är bra nog.

Och när vi ändå är inne på ämnet så har vår lilla skrutta börjat "Gå schtitta totta å tissa" flera gånger om dagen. Hon pottränar sig själv :) Vi som sa att vi skulle börja så smått i sommar, men det verkar hon lösa helt själv. Heja Alice!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hon är så duktig lilla "skruttan". Håller med att endast det bästa är gott nog till henne, nu kommer snart mormor och skämmer bort henne lite extra, längtar. Kram till er <3

2012-03-30 @ 13:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0