SOK?

SOK... Ni vet, de där förmodligen ickesvenskarna som ska bestämma vilka som ska tävla i blågult i London-OS snart...

Ja, jag får ju anta att de inte är svenskar för de verkar onekligen inte se till Sveriges fördelar.

Jag blir arg. Om de nu inte tycker att våra svenska idrottare räcker till i de sporter som de till och med kvalat in till... Då kanske herrarna i SOK själva vill ställa upp? Om de nu är så väldigt mycket bättre?!

Kommiteer är till för att bytas ut då och då. Kanske är det dags för denna nu? Jag kan ta deras jobb... För halva deras lön säkert utan att förlora på det. Och jag skulle, tveklöst, göra ett minst lika bra jobb! Skillnaden är att jag tror på rättvisa och ärlighet. Har man klarat en i förhand bestämd kvalgräns så ska man få vara med!!

Vad är det där för sandlådefasoner att ändra reglerna i efterhand?

"Dumhet" som Alice skulle säga. Dumhet!!


Kommentarer
Postat av: Johannes

Det är SOK som betalar. Då måste de väl få bestämma , Nilla?

2012-06-03 @ 12:41:49
Postat av: fvd

http://www.youtube.com/watch?v=ZleauIY2Piw

2012-06-05 @ 16:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0