En förmån

En fin förmån med arbete är ju det fina som kallas "semester" :) något som nalkas snart. En vecka kvar bara efter denna.

Blir mest hemmamys. Grillkvällar och parmiddagar. Fast numera är det inte mycket parmiddagar då de vi brukar äta med har minst en unge nu :) Övrigt i sommar blir väl lite utflykter med Alices momma å moffa å mooooa och Amy frågade igår om vi skulle ta en utlandsresa (till Köpenhamns zoo) och eftersom både gubbe och unge jublade åt den idén så tycker jag Amy ska ta åt sig för gårdagens bästa!

Blev en fika med Jeanette och Mio igår också. Gud vad pojken växer! Som jag sa till hans mor igår; passa på att fostra innan han blir 15 för då har han vuxit om dig ;)

Nu ska jag sätta mig med en påse wienergum och se på när Johan renoverar.


Kommentarer
Postat av: Amy

Tack tack, jag har mina ljusa stunder, men ta vara på dom för de kommer inte så ofta :P

2012-06-27 @ 22:02:44
URL: http://hannahsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0