Musikhjälpen - Utmanar er andra tjockisar!

Jag vet inte... Men det måste ju vara fler än jag som går med fixerad bebis, förvärkar och hormoner upp över öronen. Samtidigt är jag en tänkande person och är lite förtvivlad över att jag snart föder ännu ett barn till ett liv i lyx och välfärd, med vatten och mat och en trygg familj omkring sig... Det gör ont i mig att alla barn inte har det så bra. Nu vill jag iaf utmana er som också riskerar att föda snart! Om erat barn föds under den tid som musikhjälpens bur är igång i Malmö (7 dagar that is), kan ni inte tänka er att skänka motsvarande summa som det barnet väger i gram? Det tänker iaf jag göra!! Det blir förvisso en liten summa, förmodligen tusenlappar (Alice hade kostat mig 3035kr för att ni ska förstå hur jag tänker), men det är pengar man lätt kan spara in på det överflödiga liv man lever. Kom igen! Fega lortar är vad ni är om ni inte vågar ta utmaningen!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jättebra utmaning! Jag sitter och lyssnar på musikhjälpen nu! Men hur blir det då när du ska knipa till nästa år? :)

2012-12-12 @ 10:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0