Hemma

Hemma och vilar. Älskade Moa har flyttat in och hjälper Johan med Alice och allting här hemma... Själv är jag lika hjälpsam som som en surdeg. Har legat ner större delen av dagen och lär nog fortsätta med det resten också. Det är svårt att förklara för en tvååring varför morsan bara ligger och glor, så det är tur hon har sin moster här som leker och hittar på dumheter med henne. Det är inte länge kvar nu. Mindre än en månad oavsett vad som händer. Det är tanken som jag lever på just nu! :) tack för MÄNGDER av fina meddelanden som trillat in den sista tiden, jag lovar att svara er alla så snart jag har kraft!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att veta att du får hjälp av lillasyster. Hoppas lillebror vill komma snart så att även jag får anledning att åka ner :)

2012-12-30 @ 19:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0