Ännu en dag

Igår fick jag inte behålla något alls, varken mat eller dryck... Och denna dag har börjat på samma sätt. Jag är så trött och törstig så det inte går att beskriva med ord, men så snart lite vätska passerar svalget så kommer det upp igen ihop med galla och annat äckligt. Så jag har gett upp att försöka dricka en stund nu. Sugen på fryst melon och ligger och överväger om ansträngningen att åka till affären är värt det. Tveksamt. Helst vill jag bara ligga här på sängen tills lillebror är född och jag förhoppningsvis kan börja leva igen, men med en fin Alice som behöver mig är det omöjligt. Dock måste hon klara sig utan mamma lite i morgon om jag inte får i mig något idag heller, för då blir det näringsdropp och sjukhusvila några timmar. Om det finns någon rättvisa i världen blir jag aldrig mer magsjuk efter detta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0