Ultraljudsmissen...

Min kära mor fick den stora äran att följa med på ultraljudet medan Alice var kvar i husvagnen med moster och morbror... Så varför var inte johan med? Haha, jo för hans fru hade kollat fel och trodde det var på onsdagen när det i själva verket var i tisdags. Så han hade åkt till Tyskland med min pappa! Ren tur att misstaget upptäcktes i tid och förlåt till alla er som blev omkörda av en stressad och svärande kvinna som hade under en timme på sig att ta sig genom vägarbeten och annat trams mellan Ringsjö och stan... Men vi hann fram! Med fem minuter till godo! Och barnet var friskt. Och eftersom Johan ville veta könet så skrev bm det på en lapp som hon vek ihop och gav till min mor så johan kunde få kolla själv när han kom tillbaka till sverige. Kaos är mitt mellannamn. Precis som kräk, för det är anledningen till många inställda saker sista tiden. Förlåt älskade fina vänner och tack för all förståelse nu i efterhand (ni var ju bara tre som visste...). Nu ska jag äta novalucol och titta på OS. Alice och Johan är hos faster Lotta och kollar renoveringen. En sista grej bara; det är ingen som råkar sitta inne med ett foglossningsbälte att låna ut till början av nästa år?!? Det jag hade sist har gått till annan behövande (för efter misslyckandet i mars trodde vi aldrig att vi skulle uppleva detta igen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0