Svar på tal...

Hehe, jag känner att jag måste svara Michelle...

michelle om Mother of Alice kräks på::
jag måste försvara robbinsson, det är ju bätttre än på många år, kul med lite snopp i tv-rutan, haha! jag är helt hooked, idag fick jag ett litet sammanbrott när jag upptäckte att Robinsson var utbytt mot fotboll!? Och en sådan där vuxenoverall täkte jag köpa på barnavdelningen på maxi, såg en härligt rosa där jag ska köpa så småningom, me like=) kul att du fått tillbaka mensen, då är kroppen tillbaka igen o du slapp en massa mysko hormonbehandlingar Håller med om saab, dem har liksom varit konkurshotade i 2 år nu. Vad väntar dem på? lägg ner nån gång så vi slipper tjatet...

Om det är någon gång som jag ska köpa en vuxenoverall, så är det en rosa ENBART för att ha den på mig på krogen ihop med dig, Michelle!! Alternativt kan vi köpa likadana till Alice och Thyra och gå på stan som "likisar"... Våra döttrar kommer SÄÄÄÄKERT älska såna bilder när de blir äldre (skrattar elakt)

Kommentarer
Postat av: michelle

haha! vilken super ide!! Fatta vad fett det hade varit om vi alla fyra hade haft på sig likadana rosa overaller=) då får vi komplettera med lila hattar också... bara därför liksom=)

2011-09-08 @ 22:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0