Om jag inte lever imorgon...

Om jag träffas av satelitdelar och dör inatt... Så ska syrran ärva min studieskuld och ungen!

Ja... För Johan ligger ju bredvid mig i sängen så blir jag mosad så lär nog även han bli det... Och då finns det ingen som jag är så säker på skulle ge mitt barn en bra och trygg uppväxt i hyfsat överflöd som min lillasyster (med god hjälp av mina päron såklart)

Det är, enligt statestiken, större risk att bli träffad av sateliten än att vinna på lotto. Surt, för jag har lagt in en lottorad tills imorrn också med hopp om 130-nånting-miljoner! Vinner jag det så ska jag ta en redig shoppingtur med alla mina nära vänner (ni som faktiskt hört av er sedan jag blev mamma... Ni andra kan stå på sidan och se blåsta ut)!

HAH! Där fick jag minsann in en före-detta-kompis-diss!! Men är det inte märkligt!? Alla "underbara vänner" som plötsligt försvann när man skaffade barn? Det visar ju bara på vilken typ av människor de var. Kramgoa låtar till Joan, som faktiskt vill umgås med oss regelbundet FAST hon inte har barn. Ja, här kommer en kramgo till dig:



:P

Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha du är för söt!



Roger kan annars komma ner och vara hos er, baka, laga mat och typ sånt. Dock är han mindre duktig på att städa :)

2011-09-23 @ 20:23:10
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: Joan

Ahww!! :) Tack för låten! Och alla som inte vill umgås med er är ju dumma i huvudet :)

2011-09-24 @ 11:01:14
URL: http://joanpann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0