Thank god for all of this...



For every stop light I didn't make,
Every chance I did or didn't take,
All the nights I went too far,
All the boys that broke my heart,
All the doors I had to close,
All the things I know but I didn't know,
Thank God for all I missed
Because it lead me here to this...

Jag älskar för det första den sången och just nu går Darius Rucker varm i mina hörlurar... Men mest av allt vill jag bara kasta ut just den där texten på er alla. I synnerhet alla ni som varit delar av mitt liv; både bra och dåliga delar... Kanske till och med mest till er som bidragit med allting dåligt...

Ja, för tänk. Varje jobbigt val i mitt liv har tagit mig hit - till det som faktiskt är det bästa i mitt liv. Utan allt dåligt hade jag kanske aldrigt flyttat hit, träffat min make och då hade vår älskade lilla Alice aldrig blivit född.

Så tack. För ALLT.

Got a baby girl sleeping in my bedroom...

Kommentarer
Postat av: Anette

Den låten var ju riktigt bra har aldrig hört talas om honom innan.

Min nya favorit.....

Hälsa familjen så höres vi

2011-10-02 @ 00:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0