En sådan där dag...

Jag lämnade bilen på verkstaden innan jobbet i morse... Och när jag skulle hämta den och betala så fungerade inte fordkortet som vi hade bestämt att använda till detta. Skit. Fick ringa pappa och be om lån... sen hade mitt visa-kort gått av... så jag fick ringa banken och flytta pengarna till Johans kort så han fick betala med det.

Sen slängde jag ihop en ost- och skinkpaj till middag som smakade pytonorm. Och sen dog vår viasat-box. Hurra! DOCK svara inte deras support, till skillnad från canal digital, att vi var tvugna att först testa den hos en granne (som vi inte har) innan de kunde skicka ut hjälp. Nej, dessa lovade att någon kommer... Inom 48 timmar.

SÅ de närmaste 47 timmarna (?) så kommer jag inte ha en enda ursäkt att inte städa. Skit också.

Kommentarer
Postat av: michelle rosenstedt

vilken skitdag!

2011-10-11 @ 21:42:00
Postat av: ViasatSupport

Hej Nilla!



Jag kan se att du ska få hjälp av en tekniker så att ditt problem med boxen blir löst så fort som möjligt.



Om det är något som strular är det bara att ringa till oss eller maila på mailadressen jag angav ovan.



Hoppas du får en trevlig dag, en annan ursäkt till att inte städa kan vara att ta en höstpromenad i det fina vädret.



Med vänlig hälsning

Ellen

Viasat Support

2011-10-12 @ 11:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0