Dumma boxen!

Ja, vår viasatbox är knas igen... Trots att de bytte ut den sist det var vajsing. Ingen signal... Jag är ingen expert, men eftersom två boxar har svårt att hitta signal vore det kanske dags att se över lite mer avancerade grejer än själva boxen? Är iaf ännu en tekniker som blir utskickade av viasat... Ja, de på kundtjänst får ju vara hur trevliga och hjälpsamma de vill när det är en inhyrd skummis som kommer ut sen, från ett bolag i trakten som är kända för att ha rätt mycket skumaffärer. Sist han kom ut för att laga vår viasatbox hade han dessutom en canal digital-tröja på sig :P Jaja, det blir nog bra. Kundtjänst hjälpte oss iaf att få tillbaka hyfsad bild (med 42% signal...) så vi kan tryna ner oss i soffan och glo på hockey ikväll.

Tänkte iaf bjussa på lite bilder! Det blir en del ko-bilder eftersom det präglat den senaste veckan... 


Ännu en vy från en arbetsdag... Jag kan verkligen inte klaga på mitt jobb! Jag älskar det!! Speciellt såna här dagar...


Ko uppifrån!


Liggande kor... uppifrån... Jag var uppe och klättrade högt uppe med min svindel. Fick dock finna mod att fotografera alla fina djuren långt där nere!


...med betoningen på ALLA, för där var en himla massa kossor!!


Sen blev det SÅKLART ett besök in i barnkammaren också!! Där fanns mängder av små bebisar, allt från en knapp timme gammal med navelsträngen hängandes till spralliga skuttungar!


Stor och liten!


De första stegen... Vingligt efter mamma mu som gick för att dricka... Ahh... Nu får det räcka med kor även om jag har hundratals fler bilder!


Varit och glott på konst också! Yoko Ono-utställning... Lapparna i träden är folks önskningar. Titt som tätt skördas lapparna, packas och skickas till något torn på Irland (eller var det Island?) där de sparas "för alltid"

Jäpp... Jag skrev också en önskan och hängde i ett träd. Vad jag skrev? Det är min lilla hemlighet...


Detta är inte konst. Det är en bild min kamera tog av misstag när jag gick... Jag älskar dock hur det fångat den skånska hösten.


Ja... jag kommer inte på nån bra bildtext till denna. Henrik och en staty i konstparken.


En staty till alla er feminister som läser!! Det är inte bara små pojkar som kissar! (ja, för kollar ni undertill så ser ni vattenstrålen... det ÄR en fontän!). Vuxna kvinnor kan också vara kiss-statyer!

Humor.

Har massa mer bilder... på Alice... Men jag tänkte faktiskt skriva ett helt inlägg och lägga in bilder UTAN att blanda in henne. Jag är inte bara mamma - jag är JAG också!

Städat idag... vi skulle kunna säga såhär! Om 10 olika personer kommenterar detta, så bjuder jag er på en "rundvandring" i vårt lilla hem. Inser ju själv att jag sällan lägger ut bilder på hur det ser ut här hemma...

Kommentarer
Postat av: Brita

Du kanske är en kissande staty...

2011-10-30 @ 11:25:14
Postat av: Maria - Albins morsa

Hehe jag som är såå nyfiken att se hur det ser ut hos er, ni verkar ha ett himla fint hem! :)



Haha, men herregud, den där statyn som sittkissar - har dom satt upp den i tivoliparken? :P hehe.. komiskt..



ha det gott! :)

/maria

2011-10-30 @ 12:44:24
URL: http://kamparlust.blogspot.com
Postat av: Mamma

Om jag kommenterar 10 gånger, med 10 olika namn räknas det då? ;)

2011-10-30 @ 17:18:25
Postat av: ViasatSupport

Hej!



Mitt namn är Angel och jag jobbar på Viasat. Det är väldigt tråkigt att se att ni upplever problem med vår utrustning.



Vi hoppas att installatören kommer att lösa era problem! Om det skulle vara några funderingar är du alltid välkommen att maila in till oss så skall vi försöka hjälpa på bästa möjliga sätt!



Vi är nu uppe i 4 kommentarer



Mvh Angel

Viasat Support

2011-10-31 @ 11:03:27
Postat av: Mormor Bettan

Oj vad du är duktig önskar jag fick lite energi så jag också orkar städa, har inte städat riktigt sen vi kom hem från Cypern, men Lasse hade städat riktigt bra när vi kom hem, det var riktigt skönt

2011-10-31 @ 12:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0