Varning för barn

Ska bara bråka klart med trafikverket (som givetvis även protesterar mot mina planer att sätta upp en skylt - NÅDE DEM den dagen de behöver MIN hjälp! FAN vad jag ska sätta mig på tvären!) men sen kommer här upp en varning-för-barn-skylt!

Jag har fått lite olika idéer... Som jag inte delar just nu, för då sitter väl nån attan och knycker dem... Men jag behöver ER hjälp, kära läsare!

VAR kan jag beställa en vägskylt med egen text utan att det kostar löjligt mycket!? Vill helst slippa spika upp något hemma-bygge...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kolla här!

http://skyltmax.se/

2011-05-13 @ 23:09:02
Postat av: Brita

blinkfyrar.se Där har jag jobbat. De tog emot beställningar på riktiga vägskyltar med egen text också.

2011-05-14 @ 10:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0