Nya telefonen

Jag är ett teknikst missfoster. Jag har köpt en ny iphone... Den kom idag. Jag har fortfarande inte klurat ut hur i helvete jag får upp den lilla luckan där minneskortet ska in på sidan. "använd verktyget" räcker inte som beskrivning för mig för jag har petat, snurrat, bänt och pickat med det lilla verktyget men fanskapet vill inte gapa ändå!

Fick mitt första fästingbett idag. Fy så äckligt.

Men allvarligt talat... Finns det inget bekämpningsmedel mot fästingar!? Typ som utrotar hela arten! För de uppfyller ingen biologisk uppgift (parasit)... Och jag vet ingen som skulle sakna dem! Jag utlyser halva mitt sparande till den som utrotar fästingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0