Många hundra pengar

Sitter och klurar... Köpa eller inte köpa - det är frågan!

Jag snackar en röd Bobby car, med tillhörande ponnysläp och namnskylt där det (såklart) ska stå "ALICE" fram...
Det blir rätt många hundralappar... Men allt som allt gott och väl under tusen... Och tre års garanti på grejerna... Ja, det lutar åt att bli detta!

Lilltjejen har en förkärlek för att åka omkring på saker och jag tror hon skulle älska att ha en Bobby... Och nej, jag vägrar köpa såna för 149kr som inte håller för lite lek. Jag lägger hellre lite mer och köper riktiga grejer!

De har iaf inte allt jag vill beställa på lager just nu, så jag har några dagar på mig att filura. Skulle ju kunna önska oss det när hon fyller 1, men jag har en känsla av att hon kommer driva hunden till vansinne innan dess eftersom hennes nya upptäckt är att man kan klättra upp och sätta sig på den. Hon behöver något som inte kastar av henne, men som ändå är skitroligt i hennes ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0