Lite lagom less



Börjar med att lägga in den där låten... Så fler än jag känner sig tvugna att gå och nynna på den hela kvällen - för hur jädra kass den än är, så fastnar skiten!! Ve och fasa!

JAG ÄR SÅ INNERLIGT LESS på BIN-FUCKIN-LADIN!! Hade han inte varit död så hade jag letat upp och KRÄKTS på honom!! Han var ingen god människa. Han förtjänade sitt öde. Och de borde tammetusan ha skjutit hans fruar också när de ändå var igång så hade man sluppit alla dessa som "gråter ut" i världens media nu för att deras underbara make är död...

Jag har inte läst en enda rubrik sedan det hände (iaf inte här i Sverige) där det inte målas upp en martyr av människan!! ÅHH, det är ju sååå synd om honom och hans stackars familj... Hans barn talade ut, böcker skrivs om hur god han var, fruarna OFFRAR sig för de älskar honom sååå mycket. Han var ju en vanlig familjefar utåt sett... Så rar och underbar...

Jag är så trött på vår svenska tycka-synd-om-propaganda. Samma sak så fort nåt händer... Vi ska sörja och tycka synd om ALLT. Så fort någon fängslas, dödas eller klämmer handen i en bildörr så ska vi gå med näsorna i första bästa kvällstidning och säga "åh, stackars STACKARS människa... Han var ju en bra man, den där Bin Ladin... Honom skulle man haft som granne..."

Jag tycker inte ett dugg synd om honom, hans familj eller någon annan i hans kretsar. Jag tycker inte synd om de där "stackars" svenskarna som blir tagna för narkotikasmuggling och hamnar i fängelse utomlands heller... SERIÖST!! De gråter ut i media (givetvis) och säger att de blev lurade att bära det genom tullen...

Jag vet inte om jag är en ovanligt klipsk person men inte fan skulle jag bära någon annans väska genom tullen! Och jag tror inte jag skulle missa om någon la i flera kilo kokain i min resväska heller.

MEN, det blir väl som vanligt nu. Fru Ladin stämmer väl resten av världen... Silbersky lär ju åka ner och stötta henne. Han har ju en förmåga att alltid stå på den sida jag inte står på.

Känner att det här klippet passar in här:

Filmen vet ni ju vilken det är vid det här laget! Jäpp - Four lions!
Underbart rolig film!

Kommentarer
Postat av: Amy

Nä värst synd om Bin Ladens familj är det inte. Inte om hans fruar och barn iaf. Det finns ju en anledning till att resten av klanen Bin Laden har förskjutit honom och inte vill ha med honom att göra. Alla hans bröder och systrar med tillbehör tycker ju han är pinsam och märkte tidigt att han började dras mot det extremistiska hållet. T.o.m. dom, hans egen (biologiska) familj, insåg att denna människa inte var någon trevlig prick!

2011-05-08 @ 15:33:03
URL: http://hannahsmorsa.se
Postat av: Joan

Vet du... Igår sökte jag jobb som kontrollant i K-stad. Såg att de lagt in en annons igen. Är det nån som slutat redan? Lägg in ett gott ord för mig hos Malin ;)

2011-05-08 @ 15:46:59
URL: http://joanpann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0