Lite i mitt huvud

Idag tog de honom... Terroristkungen. Att han är död är ju en sak, men vad jag undrar är vem som får belöningen!? Det var ju ett mångsiffrigt belopp på snubbens huvud... Ja, själva Bin Laden är ointressant, jag undrar vem som blev rik på kuppen!

I USA är det folkfest... De firar med skumpa och utlyser detta till en glädjens dag. Jag vet inte riktigt om jag kan sympatisera med dem. Visst, han var en tyrann och förtjänade inte bättre... Men fira att någon har dödats? Det känns lite väl primitivt tycker jag. Han är död - det är allt, det betyder inte att hela rörelsen löses upp och alla terrorister upphör att finnas. MEN det är ett steg på vägen.

Apropå terrorister i Pakistan så köpte Johan "Four lions" idag till sin lilla hustru! Lyckan är gjord... Det kan vara en av de bästa filmerna de gjorde förra året - och så kom den inte ens på bio här i stan! Morr!!! Men nu finns den iaf på dvd.

Valborg har flutit förbi. Alices första. Hon fick lite grillad mat och träffa lite kompisar, men sen blev det så kallt ute så vi åkte hem hit och sov istället. Mysigt var det iaf... Även om vi missade majbrasan som de tände tidigare än vi trodde så när vi kom så var där bara glödbädden kvar... Men det blev en liten eld ändå sen som spred värme.

Tusen tack, Rosenstedt, för en trevlig kväll!

Bilder kan ni hitta hos Michelle

Kommentarer
Postat av: michelle

hade vi vetat att majbålet skulle brinna upp på tre röda så hade vi väntat, det blev en del skratt när jimmy sa -bäst vi tänder brasan nu för det kommer brinna en vecka... tio min senare var det över=)

2011-05-02 @ 23:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0