Hylla dem som hyllas bör

Jag har kommit på att här är en folkgrupp som jag sällan hyllar med blogginlägg - även om de tar upp en hel del av mitt liv numera! Och det är min NYA släkt!

Ja, för med min kära make så följde det med en himlans massa folk! Svärpäron, svågrar och svägerskor, fränder och fränkor och mågar och mögar... Eller hur var det nu? :)

För mig är det en stor grej att få vara en del i denna stora och kära släkt... Jag vet av personliga erfarenheter att det minsann inte är så självklart att man tas emot med så öppna armar. Men här har det varit så från dag ett, även om det tog mig några dagar till innan jag vågade släppa dem nära.

Ja, säga vad man säga vill - men jag har verkligen fått mer än en make när vi gifte oss! Jag fick en helt ny släkt. Och det tackar jag för!

Tack för att ni finns, allihop!

Kommentarer
Postat av: Anette

Tack för att DU kom in i släkten, alltid lika trevligt att träffa dig.

Kramar familjen Mattisson/Alfredsson i Vinnö

2011-05-19 @ 14:23:30
Postat av: Mormor Bettan

Det känns väldigt bra för oss här uppe i norr att du har alla dessa goa människor omkring dig. Men trots det så önskar jag många gånger att jag fanns lite närmare dig och din underbara familj.

Saknar dig så otroligt mycket.

Älskar dig, tusen kramar från mormor

2011-05-20 @ 15:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0