Apropå nöken och andra sosseledare...

Allvarligt talat... Jag har aldrig känt att jag i flera års förväg vet vad jag ska rösta på i valet... Men den här gången gör jag det. Jag ska rösta BLÅTT igen!

För jag vill verkligen inte att Juholt vinner. Varför? ja, förutom hans icke tilltalande yttre så gillar jag inte hans planer att ta sossarna ännu längre ut åt vänster. Och hans hjärtefrågor är väl ungefär de som jag själv INTE sympatiserar med... Höjd bensinskatt fungerar för de som bor med bra förbindelser. Och även om de säger att allt sånt ska förbättras iaf så kan ju alla med lite verklighetsuppfattning förstå att det är omöjligt.

Det enda det skulle resultera i är avbefolkning från landsbygden. D.V.S. MIG!!

Sen är det ju detta med föräldrapenningen. Det är knappast en hemlighet vad jag tycker där. Alla ska ha rätt att styra det själva. Bonusen man får nu tycker jag räcker bra - men de hade ju gärna fått vara lite öppnare med den för jag visste inte att den fanns förrän vi själva delade lika och blev berättigad extra pengar.

Sen är där en hel bunte andra saker som jag inte alls kan ta till mig av... OCH Juholts hela framtoning - ska han verkligen representera vårt land?? Jag gillar vår sittande, han är stilig och utstrålar ett lugn och känns seriös... Man behöver inte skämmas när han är ute och visar upp sig. 

Det var politiska snacket för denna gången. Hoppas det går dröja till nästa gång, för jag är verkligen inte road av det...

Kommentarer
Postat av: Michelle

Du är min vän, mina vänner röstar allt annat än rött. Jag anser att vänstervridna idioter har låg intelligens och tror på en ideololgi som inte är verklighetsförankrad. Vi ÄR olika, och ska därför tjäna olika, bo olika, jobba olika mm. Vänstervridna påstår sig stå för mångfald... bullshit. I deras värld ska vi alla bo i statliga hyresrätter och jobba på fabrik. För då är det jämlikt, man får absolut inte tjäna pengar, det är fult och orättvist! äh, jag hade kunnat fortsätta i evigheter, men du behöver ju knappast upplysas. Du har ju rätt i kompassen=) och du är intelligent nog att se igenom bluffvänstern. bra! så du får fortstta vara min vän så länge du vill... och så länge du röstar blått! Kram

2011-05-04 @ 22:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0